مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 11:002019-12-10سياسي

کارکرد گردشگری آب بندان ها در مازندران مغفول مانده است 


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه کارکرد گردشگری آب بندان ها در استان مغفول مانده است، خواستار بهره گیری از این ظرفیت شد.

- ایسنا/مازندران معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه کارکرد گردشگری آب بندان ها در استان مغفول مانده است، خواستار بهره گیری از این ظرفیت شد.

مهدی رازجویان در جلسه بررسی طرح های گردشگری در حوزه آب بندان ها اظهار کرد: آب بندان های ذخیره گاهی برای آب هایی هستند که در زراعت استفاده می شود و باید از ظرفیت آن بهره گرفت.

وی با اشاره به اینکه درصد کمی از آب های سطحی استان توسط سدها ذخیره سازی می شود، تصریح کرد: در استان آب بندان هایی وجود دارد که می توان برای ذخیره سازی آب های سطحی استفاده کرد و در کنار آن می توان از آب بندان استفاده های دیگری مانند پرورش ماهیان و آبزی پروری داشته باشیم که به اقتصاد روستا کمک کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه کارکرد گردشگری آب بندان ها مغفول مانده است، گفت: در حال حاضر مزیت گردشگری به آب بندان ها اضافه شد و باید هماهنگی لازم بین دستگاه ها مانند جهاد کشاورزی، شیلات، آب منطقه ای و گردشگری در حوزه آب بندان ها ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکرد گردشگری آب بندان ها در مازندران مغفول مانده است 

کارکرد گردشگری آب بندان ها در مازندران مغفول مانده است